Har mailat er ett par gånger utan att få svar. Jag behöver hjälp att konvertera min bokföring från version 3 till version 5, alternativt att ni ger mig tillgång till version 4 så jag kan göra det själv.
Tack!
/johan
Har mailat er ett par gånger utan att få svar. Jag behöver hjälp att konvertera min bokföring från version 3 till version 5, alternativt att ni ger mig tillgång till version 4 så jag kan göra det själv.
Tack!
/johan
Jag har precis samma problem, har även mailat er utan svar.
Installerade nyss iOrdning 5 men den kan inte öppna min fil från 3.4.3.
Ser fram emot lösning!
jag har mailat på info@iordning och ett annat ärende även till support@iordning.se och inte fått något svar på något av mailen. Ni brukar ha snabba svar annars.
… märkligt. Här har inte kommit något (andra mail har kommit under dagen). Kan du prova erik@aderstedtsoftware.com istället?
Har samma problem: kan inte öppna min tidigare bokföring i version 3 i den nya version 5! Skickat mail till info@iordning.se
Har du skickat mail med din bokföringsfil? Övriga inlägg i denna tråd har jag kunnat hjälpa, även om det inte framgår här.
vart kan man egentligen få tag på gamla versioner… Jag hade ett datorhaveri och blev av med min version 3… köpte version 5… men kan ju inte öppna bokföringsfilen i den ju… så, vart finns version 3. att ladda ner…?