Felmeddelande


#1

Testade iOrdning och la upp en verifikation. Köpte sedan, registrerade det och körde sedan in ett par verifikationer till. När jag nästa gång ska starta filen så kommer “Den administrerade objektsmodellversionen som används till att öppna persistent store är inte kompatibel med den som användes till att skapa persistent store.” upp och filen öppnas inte!

Vad är problemet?


#2

Vilken version av Mac OS X kör du? Vilken exakt version av iOrdning?


#3

Hej. Jag har precis samma problem.
mac. 10.10.1 och just köpt och laddat ner Iordning 6.
vad göra?
Peter.eriksson@konserthuset.se


#4

Vad göra när detta meddelande kommer upp??
Dokumentet ”xxxx.bok” kunde inte öppnas. Den administrerade objektsmodellversionen som används till att öppna persistent store är inte kompatibel med den som användes till att skapa persistent store.
använder Mac 10.10.1 och laddade ner Iordning 6. skapade en fil och efter att stängt ner den så kan jag inte öppna den igen. ???


#5

Har du flera olika versioner av iOrdning på datorn? Om du gör en sökning i Spotlight på “iOrdning”, får du fler än en träff?


#6

Ja det har jag. 5:an är kvar. ville inte slänga den förrän jag hade SIE-koderna och det andra kvar för att vara garanterad, men det kanske var fel. Ska jag slänga 5:an direkt?


#7

Du behöver inte slänga 5:an, men så länge du har två olika versioner på datorn måste du starta programmet först, och sedan öppna filen inifrån programmet.