Hej!
Jag undrar om någon vänlig själ skulle vilja hjälpa mig att öppna en fil i v6 och säkerhetskopiera den så att jag kan öppna den i v5?
Jag skapade den med Maverick, men fick ominstallera till Mountain Lion eftersom datorn blev för seg. Men jag säkerhetskopierade aldrig bokföringsfilen… Om någon har lust att hjälpa mig slipper jag starta om från början.
/Kajsa
Hjälp att säkerhetskopiera fr 6 till 5
kajsali
Du kan inte omvandla en fil i version 6-format till version 5. Du hade inte någon annan säkerhetskopia utöver den som programmet erbjöd dig att ta?
kajsali
Jag tänkta att någon kunde hjälpa mig att öppna min fil med v6. Skapa en säkerhetskopia, som jag behöver för att öppna i v5. Eller har jag missuppfattat att det skulle funka så?
kajsali
Anledningen är att jag fastnat i moment 22. I Mountain Lion fungerar inte mallredigeraren. Varje gång jag försöker spara en ny egen mall, kraschar programmet. Jag kan inte heller öppna den mall jag skapade i v6, när jag körde Maverick.
Så nu sitter jag liksom fast och kan inte använda iOrdning alls
Det är Mallredigeraren som kraschar? Skulle du kunna maila över kraschrapporten till info@iordning.se?