Hej
Min revisor vill att jag skriver ut en verifikationslista till henne, men jag kan inte hitta något sätt att göra det på. Jag lyckas bara skriva ut enskilda verifikationer. Är det någon som vet hur man gör?
Tack så jättemycket
Max
Hej
Min revisor vill att jag skriver ut en verifikationslista till henne, men jag kan inte hitta något sätt att göra det på. Jag lyckas bara skriva ut enskilda verifikationer. Är det någon som vet hur man gör?
Tack så jättemycket
Max
Markera de verifikationer du vill ha med i listan, välj Arkiv > Skriv ut. I utskriftspanelen, där du ser Exemplar, Sidor, Riktning, m.m., välj iOrdning från popupmenyn. Där kan du växla mellan att skriva ut varje verifikation för sig eller en verifikationslista (med eller utan rader).
Hej!
Jag får ingen ‘popup’-meny där jag kan välja iOrdning. Jag behöver skriva ut både verifikationslista samt huvudbok för vissa konton. Kan jag även på något sätt välja de månader jag behöver? Hur kan jag göra (nu visas bara streck högst upp på pappret)?
//
Hej igen,
Jag fick upp bilden när jag gick vidare in på ‘Detaljer’ - där kom möjligheten upp//