<ul>
<li>Det går nu att kopiera innehållet i balans- och resultaträkningen. Välj menyn Redigera > Kopiera.</li>
<li>Det går inte längre att lägga in leverantörsfakturor utan fakturanummer.</li>
<li>Hjälptexten för momsrapporten är nu aktiverad.</li>
<li>Åtgärdar vissa problem med att importera kontakter från Kontakter.</li>
<li>Åtgärdar krasch vid utskift av kundfordringar.</li>
<li>Åtgärdar problem med att skrolla i leverantörer/kunder när man går in i denna vy en andra gång.</li>
<li>Åtgärdar problem med bokförda kommande verifikationer efter SIE-import.</li>
<li>Det går nu att välja flera leverantörsfakturor för att kunna skriva ut en lista.</li>
<li>Åtgärdar krasch när man ångrar duplicerandet av en leverantörsfaktura.</li>
<li>Åtgärdar problem med SRU-filer för blankett NE.</li>
</ul>
iOrdning 6.0.31
Har precis laddat ner och installerat 6.0.31. Så fort jag klickar på plustecknet för att göra en ny kundfaktura kraschar programmet. Inte bra. Har povat flera gånger, samma resultat
Ok, om problemet återkommer får du gärna skicka en kraschrapport till info@iordning.se.
När jag startar iOrdning så får jag inte upp min bokföringsfil i vare sig listan - trots att den varit öppnad och den syns heller inte i “öppna senaste”.
Hej!
Jag har samma problem som Likstupet här uppe. Jag uppdaterade till 6.0.35 och nu kraschar programmet ständigt. Jag gjorde en del ändringar i fakturamallen och klickade i alla rutor under “Tillåtna Fakturakolumner”. Jag har ställt tillbaka dessa inställningar men varje gång jag öppnar en gammal faktura under Fakturor/2015 eller ska skapa en ny kraschar programmet. Jag har försökt i två dagar med att ändra inställningar både i iOrdning och i fakturamallen utan framgång.
Jag behöver hjälp med detta eftersom jag nu har fakturor som bli sena. Säg till om du vill ha kraschrapport.
Tack på förhand!
Fredrik
Hej
jag har precis installerad 5.1.35. Jag försöker göra en ny verifikationer men jag får ett felmeddelande :“Not registered. Economac is limited to 10 entries. Please register to enable this feature and to be eligible for support”. Jag har varit registrerad i flera år…jag försökte lägga in mitt serienummer det går inte heller. …vad händer ? mvh Chalita
Har du bytt dator så kommer registreringsinformationen inte med. Du behöver då mata in numret igen i menyn iOrdning > Registrera. Saknar du ditt serienummer så hör av dig till info@iordning.se så plockar jag fram det.
Erik: Ja. den går att Arkiv > Öppna… men eftersom jag bara har ett företag så vill jag gärna öppna min standardfil eller åtminstone få upp den på senast öppnade…
I senaste versionen så finns den nu i “senast öppnade” så det är ju en bra start… men kan jag inte få ställa in att jag vill ha den öppnad alltid?
Om du går in i Systeminställningar, fliken “Allmänt”. Är “Stäng fönster när ett program avslutas” kryssat?