lönemodul

Hej! Har sett att det finns en lönemodul, som jag laddat ner. Men sen förstår jag inte hur man går vidare. Fungerar den till senaste versionen? Och hur installerar man den?

Här är lönemodulen till version 6:
http://www.aderstedtsoftware.com/downloads/SalaryCalculator.bundle.zip

Syftet med modulen är för den som betalar ut lön till sig själv i eget AB. Om du behöver räkna ut sjuklön, semester osv behöver du ett löneprogram eller en online-lösning för löner.

Hej igen!
Nu har jag laddat ner version 6 av programmet & betalat för detta. Men hittar inte lönemodulen via hemsidan (som jag för övrigt aldrig förstått mig på). Finns det en länk till denna eller kan du förklara var lönemodulen finns att ladda ner? Jag hittar bara en till version 5 här på forumet, är det den som gäller fortfarande?
Tack på förhand!

Aktuell utgåva av lönemodulen (med 2015 års skattetabeller) finns bara till iOrdning 6 från hemsidan (ej Mac App Store). Där lägger du in den i menyn iOrdning > Inställningar, under fliken “Insticksmoduler”.

Tack för svar Erik!
Jag undrar oxå vad denna lönemodul innebär? (Vad kan den gör alltså?)
Det jag behöver är främst hjälp med är att göra underlag för skatteinbetalning (soc. avg. & personlig skatt) & löne-specar. Detta för min ekonomiska förening, men det borde ju funka oavsett firma-form.

Jag undrar detsamma, men har inte laddat ner den (har version 4).
Hoppas vi får svar!