jag har version 6.0.49. nu finns 6.0.51 och när jag vill ladda ner den så grå jag svaret: uppdateringsfel. Ett fel uppstod vid hämtning av uppdateringen. Försök igen senare.
vad innebär senare? det har varit så en vecka nu för mig. är det ok?
ny version
Nej, så ska det inte vara. 6.0.51 kom i förrgår så om det varit så en vecka är det nog något annat fel. Kommer du till rutan där du får information om innehållet i 6.0.51?
Jag har samma problem. Kommer till informationsrutan om den nya versionen, men när jag trycker “Hämta…” får jag felmeddelandet.
Samma problem, har 6.0.47, får samma meddelande som PeterE. “Avbryt uppdatering” är det enda valet jag får, kommer inte till informationsrutan.
“Uppdateringsfel!”
“Ett fel uppstod vid hämtning av information om uppdateringar. Försök igen senare.”
“Avbryt uppdatering”
Jag hittade och åtgärdade ett fel som gjorde att hämtningen kunde blockeras av säkerhetsinställningarna på OS X 10.11. Nu ska det alltså fungera.
Funkar inte för mig, samma felmeddelande. Stängde av brandväggen (El Capitan 10.11.3)
men funkade inte då heller.
Om det inte fungerar att hämta uppdateringen kan man ladda ner den manuellt här:
http://www.aderstedtsoftware.com/downloads/iOrdning6.zip
I skrivande stund är 6.0.51 aktuell version.