I programmet syns de ibland inte, men på utskriften gör de det. Det händer tyvärr inte alltid, och en omstart av programmet verkar lösa det tillfälligt. Jag kör iOrdning 5.1.11.
Summa och Resultat saknas ibland på balans- och resultatrapporten
Är det Summa för båda sektionerna som saknas, eller bara den nedre (skulder resp. kostnader)?
Ok. Det har kommit tidigare rapporter om detta, men det var längesedan nu. Jag hittade ingenting då, men ska försöka igen. Om du kommer på hur man tillförlitligt kan få iOrdning att göra så här varje gång vore jag väldigt tacksam!
Jag har detta problem precis nu iOrdning 5.1.11. Sparade filen och problem kvarstår. Hoppar mellan Verifikationer, Rapporter och Fakturor sedan tillbaka och problemet kvarstår. Stänger iOrdning och starta det igen så är problemet borta. Jag har också upplevt detta fel tidigare.
"Hej.
Har 5.1.10. Även uppdaterat till Maverick. Tyvärr när jag registrera en ny faktura blir det fel i verifikatet. Tar bort verifikatet gör en manuell registrering, fel ändå ??
@eketorp: Detta är ett orelaterat problem, eller? Du får gärna utveckla lite mer vad du menar. För att inte kapa tråden kanske du kan maila info@iordning.se?
Hej, jag har samma problem med summan och resultat som saknas. Kör med 5.1.25 och efter omstart av programmet har summan kommit tillbaka, men bara tillfällig. Exakt som beskrivs i den här tråden.