Vad har jag köpt?

Ok, siffror, moms och bokföring är svårt. Åtminstone för mig. iOrdning verkade bra, enkelt, macat och i vissa stycken snyggt.
Men jösse så många hinder.
Som det här:
http://www.aderstedtsoftware.com/downloads/Mallar.zip
Filerna är korrupta, man hamnar i den oändliga zip-cpgz-slingan.
Jag vill inte hålla på med sådant här, jag vill jobba och ägna så lite tid åt möjligt åt den här sortens pappersarbete, så snälla lägg upp de där mallarna igen, så att jag kan skapa fakturor som passar min verksamhet.

När jag provar att ladda ner med länken ovan i Safari får jag ner en zip-fil som går hur bra som helst att packa upp. Vilken webläsare använder du för att ladda ner?

Jag har använt såväl Chrome som Firefox. Nu också Safari-testad. Uppackad blir den till mappen Templates som i sin tur innehåller fyra zippade templates samt mappen “sv” med ytterligare zip-filer. De går inte att öppna med Unarchiver eller Zipeg, Med Arkivverktyg blir resultatet en cpgz-fil och så är man där igen.

Mappen Templates innehåller 4 st filer med filändelsen ‘.template’, och en mapp ‘sv’ med ytterligare 4 st filer med filändelsen ‘.template’. Dessa ‘template’-filer är inte zippade.