Version 6.0.25 förstörde egna mallen helt!

Uppgraderade idag och alla mina tidigare och nya fakturor är helt uppochner! Jag använder egen mall.
Följande fel ser jag spontant (ska vara/har visat --> visar nu):

Logga --> Betalningsfrist
Inköpsorder --> Leveransdatum
Betalningsfrist --> “Vä” (första bokstäverna från kreditvillkorstexten)
Kreditvillkor --> QR-kod

Lite panik nu inför fakturering i månadsslut. Vad göra?

Nu lyckades jag lösa det för “Ej skickade” genom att jag tog bort och lade till mallen igen via “Fakturering” (under Information). Dock är alla gamla fakturor plötsligt baserade på en gammal mall (som aldrig använts). Vad händer?

Gick du från 6.0.23, eller från iOrdning 5 eller tidigare? Skulle du kunna maila över filen till info@iordning.se så får jag kika på det?

Jag gick från 6.0.23. Det kan vara så att de gamla fakturorna varit “trasiga” ett tag, jag har nog inte kikat så noga. De är trasiga på både 6.0.23 och 6.0.25 i alla fall. Jag mailar dig filen.

Jag har samma problem - all information visas på fel ställe. Även jag löste det genom att plocka bort mallen och lägga in den igen. Men nu visas som sagt mina gamla fakturor med en annan standard-mall.

Går det att ändra vilken mall gamla, redan skickade, fakturor ska använda?

Detta sker alltså med version 6.0.27, men jag hade även problemet med förra versionen.

Detta bör som sagt vara löst i 6.0.27. Kan du maila över din mall till info@iordning.se så får jag kika på den?

Jag uppgraderade idag från 6.0.25 till 6.0.27 och då blev fakturorna korrupta igen. Samma fel som tidigare ser det ut som. Jag skickar skärmdump till info-mailen separat.