Vissa Leverantörsfakturor visas inte i "Leverantörsfakturor"

Har importerat en fil från ver 5. När jag går in på Leverantörsfakturor så visas inte konteringarna. Faktiskt ingenting syns i den ruta där jag förväntar mig att se informationen som jag registrerat. Det verkar som det är de levfakturor som jag registrerat genom att duplicera en tidigare levfaktura. Jag kan markera den som betald, men den kommer inte upp i kommande!

Vidare, varför har jag inte längre kolumnen “Betald” i levfakturor längre (fanns i ver5)

Hm…
Det verkar som de visas ibland, men det verkar fortfarande vara så att de levfakturor som jag registrerat som helt nya alltid visas.

Väntar nog några versioner till… :frowning:

Är det bara jag som har detta problem?

Om du har möjlighet och har kvar filen i version 5-format får du gärna maila över bokföringen till info@iordning.se så ska jag se om jag kan försöka återskapa detta.

Satt nu och skulle bokföra fakturor och får samma problem. D v s Jag kopierar en existerande verifikation, skickar den. Den dyker inte upp som kommande och finns alltså inte bland mina verifikationer, men syns i levreskontran. Så frågan är nu. Är dom med i bokföringen. Ruggigt…

Se skärmdump på lecreskontran där de finns med som "ComHem samt “Office Depot”